Informació del centre Curriculum Documents Documents Documents

Campus Itaca

Campus Ítaca

El nostre centre participa al Campus Ítaca, que és un projecte educatiu de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) per a estudiants de secundària, pioner a Catalunya i a la resta d'Europa. Només a Escòcia -Universitat d'Strathclyde- se'n fa un de característiques semblants.

L'objectiu d'aquest programa és animar l'alumnat a continuar estudiant després de l'ESO, oferint un espai de convivència entre alumnes d'entorns socials diversos i potenciant l'ús del català com a llengua comuna. Aquests objectius són presents en els Plans educatius d'entorn del Departament d'Ensenyament realitzats en cooperació amb els municipis catalans.

El programa s'adreça a nois i noies de 15 anys que han acabat 3r d'ESO: cada any, vuit alumnes del nostre centre són seleccionats per participar al ProjecteDurant un parell de setmanes, a les darreries de 3r d'ESO (juny o juliol), l'alumnat fa una estada al Campus de la UAB. Comparteixen Universitat amb altres alumnes d'altres centres de Catalunya, tot desenvolupant una àmplia varietat d'activitats acadèmiques i culturals, de diferents branques i disciplines universitàries (biologia, filologia, matemàtiques, enginyeria, educació...).

Per a més informació sobre el projecte, podeu consultar el web del Campus Ítaca

• Curs 2013-2014

• Curs 2010-2011
  • Curs 2009-2010

C/ Carles Buigas, s/n. 08980 Sant Feliu de Llobregat. Tel: 936661092 / Fax: 936662994.